Bestellen & Betalen

Wil je weten op welke manier jij kunt bestellen of betalen? Hieronder vind je stap voor stap uitgelegd hoe je een bestelling kunt doen en welke betaalmogelijkheden er zijn. Staat je vraag er niet tussen? Mail ons dan gerust, we helpen je graag.

Inklapbare content

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Stop de producten die je wilt bestellen in jouw winkelwagen. Vervolgens vul je alle gegevens in die gevraagd worden. Je kiest op welke manier je wilt betalen en bevestigt de bestelling. Vervolgens rond je de betaling af. Zodra wij de bestelling hebben ontvangen, krijg je per mail een bevestiging. Wanneer jouw bestelling wordt verzonden, ontvang je per mail de Track & Trace code.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij Flowee kan je op verschillende manieren betalen
waaronder iDeal, Paypal, Bancontact, Creditcard, Visa en Apple Pay.

Mis je een betaalmethode, laat het ons dat even weten!

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Dat is niet zo relaxed! Maar... wij gaan het voor je oplossen! Mocht je twijfelen of jouw bestelling niet goed is doorgekomen stuur ons dan een mail of laat een bericht achter op onze contactpagina dan kijken we met je mee!

Kan ik mijn bestelling naar iemand anders sturen?

Ja dat kan zeker! Wil je een van onze producten cadeau doen of op een ander adres laten bezorgen dan kan je in de laatste stap van het betaalproces kiezen voor een ander afleveradres.

Wordt de factuur meegezonden met het pakket?

Nee de factuur wordt per mail verzonden. Wel zo fijn voor het milieu en wanneer je iemand een product cadeau wilt doen.

Een artikel is niet meer op voorraad, wat nu?

Wanneer een product niet meer leverbaar is dan wordt er altijd bij vermeld wat de verwachte leverdatum is. Is het item volledig uitverkocht en gaat deze uit te collectie dan staat dit er ook bij vermeld.