Retourneren & Garantie

Wanneer je een product bij ons besteld kan het natuurlijk voorkomen dat deze niet helemaal naar wens is. Over ruilen en retourneren doen wij niet moeilijk, wel zo relaxed!

Hieronder vind je de vragen die betrekking hebben op ruilen, retourneren en onze garantie. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail ons gerust, we helpen je graag! 

Inklapbare content

Wat als mijn bestelling niet voldoet aan mijn verwachtingen?

Het kan natuurlijk dat jouw bestelling niet helemaal is wat je ervan verwacht
had. Dan kan je jouw bestelling altijd binnen 30 dagen retourneren.

Werkwijze voor het retourneren:
Download hier ons retourformulier en stuur het/de product(en) in originele verpakking en verzenddoos naar ons retour*. (De kosten voor het retourneren is altijd voor eigen rekening).

Zodra wij de jouw retourzending hebben ontvangen krijg je per mail een bevestiging. Binnen 5 werkdagen wordt jouw retour bij ons verwerkt.

* Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt of beschadigd kunnen wij helaas niet crediteren.

Wat houdt de 30 dagen proefperiode in?

Als je nog nooit van een spijkermat hebt gehoord of deze alleen maar kent van de Fakirs dan vraag jij jezelf vast af of dit wel zo relaxed is? En daarin geven wij je geen ongelijk. Daarom willen je graag de kans geven om de spijkermat zelf te ervaren, uit te proberen en de ontspanning te vinden.

Want de eerste keer dat je op de mat ligt ervaar je misschien nog niet de ontspanning zoals vele deze omschrijven. Ook niet gek. Je lichaam moet ook even wennen aan de pijnprikkel. Bouw daarom het gebruik rustig aan op zoals in onze gebruiksbeschrijving staat omschreven. 

Voelt het kussen wat compact en vol aan? Weet dat je wat vulling eruit kunt halen en hiermee zelf de hoogte kan bepalen. Bewaar het boekweitkaf apart zodat je dit later nog kan gebruiken om deze aan te vullen.

Ben je na een tijdje toch nog niet zo ontspannen? Neem dan gerust contact met ons op. Misschien kunnen we je nog tips geven! 

Wat houdt de 5 jaar garantieperiode in?

Kwaliteit is bij ons ontzettend belangrijk. Wij proberen
altijd onze producten te verbeteren zodat je hier zo lang mogelijk plezier van
zal hebben. Daarom bieden wij ook altijd 5 jaar garantie op onze producten. Wil
je gebruik maken van de garantieperiode? Neem dan contact met ons op via het
contactformulier of stuur een mail!

Is retourneren gratis?

Bij Flowee zijn we graag zo transparant mogelijk. Retourneren is niet gratis. Wel worden de verzendkosten, die je betaald hebt om het product te ontvangen, geretourneerd.

Er is iets mis met mijn bestelling!

Is er iets niet helemaal goed gegaan met jouw bestelling? Heb je bijvoorbeeld een verkeerd artikel ontvangen of is het product beschadigd aangekomen? Laat het ons dan weten, wij lossen het graag voor je op!

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Ben je niet helemaal tevreden dan is dat erg vervelend! We horen dit dan ook graag. Stuur ons een mail of laat een bericht achter op onze contactpagina. We reageren zo snel mogelijk op je klacht. In de praktijk betekent dit dat je binnen 1 a 2 werkdagen een reactie van ons krijgt.